5 τροφές που σε κάνουν να πεινάς γρηγορότερα!!!

5 τροφές που σε κάνουν να πεινάς γρηγορότερα!!!

5 τροφές που σε κάνουν να πεινάς γρηγορότερα!!!

Αν τρως και μετά από λίγο νιώθεις ότι πεινάς, καλωσήρθες στον κόσμο μου, έλα να γίνουμε φίλες.

hungry-out

Αυτό το δράμα που ζούμε μεταφράζεται με δύο τρόπους: 1. είμαστε κοιλιόδουλες και θέλουμε να τρώμε συνέχεια και 2. τρώμε τα λάθος πράγματα – εκείνα δηλαδή που όχι απλά δε μας χορταίνουν, αλλά μας παχαίνουν κιόλας, είτε με τις θερμίδες που κουβαλάνε, είτε με το να μας στέλνουν μετά από λίγο για δεύτερο γύρο φαγητού. Έτσι λοιπόν αυτή τη φορά οι συμβουλές μου δεν είναι γύρω από το τι πρέπει να τρώμε για να αδυνατίσουμε, αλλά γύρω από το τι δεν πρέπει να τρώμε προκειμένου να μην πεινάμε γρήγορα.

1. Ψωμί με μαρμελάδα

Το να φουσκώσεις με υδατάνθρακες στο πρωινό σου, ειδικά όταν αυτοί είναι λευκά και επεξεργασμένα σιτηρά, όπως το ψωμί, θα σου αυξήσουν την πίεση. Η αυξημένη πίεση μετά από ένα γεύμα θα σου δημιουργήσει πολύ εύκολα πείνα. Ακόμα κι αν επιλέξεις ψωμί ολικής άλεσης, θα πρέπει να το συνδυάσεις με πρωτεΐνη προκειμένου να επιβραδύνεις την πέψη του. Καλή πηγή πρωτεΐνης για πρωινό είναι τα αυγά, ή και η γαλοπούλα, αλλιώς δοκίμασε κάποιο από αυτά τα πρωινά που θα σε χορτάσουν σίγουρα.

2. Smoothies

Πολλά smoothies όσο υγιεινά κι αν ακούγονται, περιέχουν πολλή ζάχαρη η οποία κρύβεται συνήθως στα γιαούρτια με γεύση, στους χυμούς φρούτων και τα σορμπέ. Το κλειδί για να φτιάξεις ένα smoothie θρεπτικό και χορταστικό, ώστε να σε κρατήσει μέχρι το μεσημεριανό, είναι να προσθέσεις πρωτεΐνη, όπως φασόλια ή κινόα και λίπος όπως το αβοκάντο το λάδι καρύδας ή γάλα ώστε να είσαι όλη μέρα γεμάτη ενέργεια.

3. Αναψυκτικά διαίτης

Μπορεί να ακούγεται ονειρικό το να πίνεις το αγαπημένο σου αναψυκτικό με μηδέν θερμίδες, αλλά σύμφωνα με τις έρευνες τα αποτελέσματα δεν είναι το ίδιο θετικά και για την όρεξή σου. Αν θες οπωσδήποτε να το πιείς παρόλ’ αυτά, φρόντισε να το συνοδεύσεις με κάποιο σνακ όπως οι ξηροί καρποί ή τα αποξηραμένα φρούτα προκειμένου να κρατήσεις την πείνα σου σε φυσιολογικά επίπεδα.

4. Σοκολάτα γάλακτος

Το να τσιμπήσεις λίγη σοκολάτα γάλακτος θα σε κάνει να αναζητήσεις επιπλέον ζάχαρη σαν τρελή, άρα και περισσότερα γλυκά. Η πιο σοφή επιλογή είναι η μαύρη σοκολάτα, η οποία περιέχει λιγότερη ζάχαρη και μπορεί να σε χορτάσει – ως ένα βαθμό. Σύμφωνα με μια έρευνα το να τρώει κανείς το πρωί σοκολάτα με 70% περιεκτικότητα σε κακάο, ενισχύει το αίσθημα του κορεσμού με αποτέλεσμα να καταναλώνεις 175 θερμίδες λιγότερες στο μεσημεριανό.

5. Ζυμαρικά

Οι υδατάνθρακες είπαμε πως αυξάνουν την πίεση και σε κάνουν να πεινάς. Γι’ αυτό αντί για τα κλασικά ζυμαρικά δοκίμασε τα ολικής άλεσης, τα οποία θα σε χορτάσουν για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Για να κάνεις το πιάτο των ζυμαρικών πιο χορταστικό, πρόσθεσε φρέσκα λαχανικά και πρωτεΐνη όπως κεφτεδάκια γαλοπούλας ή λευκά φασόλια.

Διαβάστε ακόμα στο Ladylike