Ο Θρύλος στο «FootbALLabout»

1
Ο Θρύλος στο «FootbALLabout»
Η ομάδα μας έχει πολλαπλές δράσεις κι εκτός γηπέδου κι αυτό επιβεβαιώθηκε και από τη συμμετοχή της στο 2ο Διεθνές Συνέδριο «FootbALLabout», το οποίο διεξήγε η Super League από τις 20 έως τις 22 Μαρτίου στο ΣΕΦ.
Ως η μοναδική ομάδα του πρωταθλήματος που έχει διεύθυνση Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, κλήθηκε να συμμετάσχει στο Συνέδριο στην ενότητα «Προγράμματα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης στο Ποδόσφαιρο. Καθήκον ή Ανάγκη;», με τον Διευθυντή Εταιρικής Επικοινωνίας και Κοινωνικής Ευθύνης της ΠΑΕ, κ. Βασίλη Τοκάκη, να αναλύει τους βασικούς άξονες της στρατηγικής και τις δράσεις του συλλόγου μας στον συγκεκριμένο τομέα.
Στη συγκεκριμένη ενότητα συζητήθηκαν:
– Οι λόγοι ύπαρξης προγραμμάτων Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης.
– Οι ανάγκες που εξυπηρετούνται μέσω των προγραμμάτων Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης και ο τρόπος σύνδεσής τους με το ποδόσφαιρο.
– Ο πραγματικός κοινωνικός ρόλος του ποδοσφαίρου σε τοπική και παγκόσμια κλίμακα.
– Τα προγράμματα Κοινωνικής Δράσης από Λίγκες και ποδοσφαιρικούς συλλόγους.
Ο κ. Τοκάκης στάθηκε ιδιαίτερα στη συνεργασία που ξεκίνησε φέτος ο σύλλογός μας με τη UNICEF με σκοπό τον εμβολιασμό 50.000 παιδιών στην Ελλάδα και τον υπόλοιπο κόσμο, στην «Ερυθρόλευκη Αγκαλιά Αγάπης» που και φέτος άνοιξε τα… χέρια της κι «αγκάλιασε» ιδρύματα κι οργανισμούς που χρειάζονταν ενίσχυση, αλλά και σε όλες τις υπόλοιπες δράσεις της ομάδας μας που αποδεικνύουν ότι βρίσκεται συνεχώς δίπλα στον συνάνθρωπο που έχει την ανάγκη μας.
Με τα παιδιά να βρίσκονται στο επίκεντρο της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, ο Ολυμπιακός πραγματοποιεί πολλές δράσεις για να τα στηρίξει, ενώ επιδεικνύει γρήγορα αντανακλαστικά σε έκτακτες ανάγκες που προκύπτουν, όπως φάνηκε, μεταξύ άλλων και στην περίπτωση της Κεφαλλονιάς, όπου συνέβαλε στο κόστος ανασυγκρότησης των πληγεισών σχολικών μονάδων μετά τους πρόσφατους σεισμούς, αλλά και της Ψερίμου και της Καλύμνου, ενισχύοντας οικονομικά τους πληγέντες από τις πλημμύρες κατοίκους.
Αναφέρθηκε, επίσης, στις βασικές αρχές που διέπουν τη φιλοσοφία του συλλόγου στο πλαίσιο της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης και δεν είναι άλλες από την ανταπόδοση στην κοινωνία και τη χώρα της αγάπης που δέχεται από τον κόσμο του, τη συμμετοχή σε αυτή ως ενεργό κι αναπόσπαστο μέλος της, αλλά και τον στόχο του να αποτελεί στήριγμα και πηγή έμπνευσης για τη νεολαία που, λόγω και της κρίσης, μαστίζεται από πολλά προβλήματα.
Η ομιλία ολοκληρώθηκε με την ανάλυση του οράματος του «Olympiacos Foundation», που αποτελεί το επόμενο μεγάλο βήμα για τον σύλλογο στον τομέα της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης.
Στο ίδιο πάνελ συμμετείχαν επίσης οι Πάτρικ Γκάσερ (Senior CSR Manager της UEFA), Αλμπέρτο Κολόμπο (Υπεύθυνος Marketing, ΜΜΕ και Επικοινωνίας της EPFL), Μιχάλης Αναγνώστου (Γενικός Διευθυντής της Super League), Χόρχε Μιράντα (Επικεφαλής Συντονιστής στο Benfica Foundation) κι Ελισάβετ Μανώλη (Σύμβουλος Μarketing της Μίντλεσμπρο).

Share and Enjoy !

0Shares
0 0