Πόσο πρέπει να περπατάς καθημερινά για να χάσεις κιλά!

Πόσο πρέπει να περπατάς καθημερινά για να χάσεις κιλά!

Πόσο πρέπει να περπατάς καθημερινά για να χάσεις κιλά!

Να πάρεις το λεωφορείο ή να πας με τα πόδια μέχρι τη δουλειά;

Μια από τις μεγαλύτερες αδικίες σε αυτή τη ρημαδοζωή *παίζει μικρό βιολάκι* είναι η δυσκολία με την οποία καίμε θερμίδες, τις οποίες βέβαια πήραμε με φοβερή ευκολία ενώ απολαμβάναμε μια μακαρονάδα με κόκκινη σάλτσα/ 2 μοχίτο/ 1 παγωτό μηχανής.

Ποιος σκέφτηκε ότι είναι οκ να παίρνουμε 500 θερμίδες από 2,3 μπισκότα σοκολάτας και να καίμε ΜΟΝΟ 100 θερμίδες όταν περπατάμε 2 χλμ; ΠΟΙΟΣ;;

Για να κάψεις 100 θερμίδες χρειάζεται να κάνεις 2.000 βήματα (1,6 χλμ) και για να κάψεις 1 κιλό λίπους πρέπει να κάψεις 7.000 θερμίδες, κάτι που μεταφράζεται σε 140.000 βήματα ή αλλιώς 112 χλμ. περπάτημα. Ναι. ΕΚΑΤΟΝ ΔΩΔΕΚΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ. Σαν να πηγαίνεις Αθήνα- Θήβα (+ 19 χλμ. ακόμα).

Αυτά τα νούμερα φυσικά είναι ενδεικτικά καθώς η σωματική διάπλαση, η φυσική κατάσταση και η ένταση με την οποία περπατάει ο καθένας επηρεάζει το αποτέλεσμα. Σε κάθε περίπτωση καλό είναι να συμβουλευτείς ένα γυμναστή και να μετρήσεις τις καύσεις που κάνει το σώμα σου, όπως και τι απαιτήσεις έχει ο οργανισμός σου ώστε να κάψεις τις Χ θερμίδες που θέλεις.