Ποια είναι τα λάθη που κάνετε μετά το γυμναστήριο;

Ποια είναι τα λάθη που κάνετε μετά το γυμναστήριο;

Ποια είναι τα λάθη που κάνετε μετά το γυμναστήριο;

Διαβάστε παρακάτω τα  συνήθη λάθη που κάνετε μετά τη γυμναστική σας.

2015033122423962

Προσπερνάτε την χαλάρωση. Η χαλάρωση βοηθά τον καρδιακό σας ρυθμό και την αρτηριακή πίεση να επιστρέψει στα φυσιολογικά επίπεδα και επίσης μειώνετε έτσι τον κίνδυνο του τραυματισμού. Οι trainers προτείνουν να τελειώνετε την προπόνηση σας με κάποιο ελαφρύ αερόμπικ, όπως το περπάτημα στο διάδρομο, για να επιστρέψει το σώμα σας σε επίπεδο ηρεμίας.

Ξεχνάτε το stretching. Πρέπει να κάνετε κάποιες εκτάσεις μετά την προπόνηση, ούτως ώστε να σας βοηθήσουν στη μείωση του πόνου της επόμενης ημέρας. Και ο λιγότερος πόνος θα σας βοηθήσει την επόμενη ημέρα να πάτε με ευχαρίστηση και πάλι στο γυμναστήριο.

Δεν τρωτε snack.Το φαγητό σας δίνει την ενέργεια που χρειάζεστε. Το κατάλληλο σνακ μετά το γυμναστήριο είναι ένας συνδυασμός υδατανθράκων και πρωτεϊνών, όπως π.χ το γιαούρτι με βατόμουρα ή μια χούφτα ξηρούς καρπούς. Σας χορταίνει και σας βοηθά να συνεχίσετε το πρόγραμμά σας χωρίς να νιώθετε ότι πεινάτε και να καταναλώνετε άχρηστες θερμίδες.

Δεν αλλάζετε αμέσως ρούχα. Όσο άνετες και αν είναι οι φόρμες  σας, θα πρέπει να τις αλλάζετε όσο το δυνατόν πιο σύντομα γίνεται μετά το τέλος της γυμναστικής. Τα ιδρωμένα ρούχα της προπόνησης διατηρούν την υγρασία και αν επιμένετε να τα φοράτε αφού τελειώσετε το γυμναστήριο αυξάνετε τις πιθανότητες να έχετε δερματικές παθήσεις.

Φεύγετε χωρίς να κάνετε ντους.
 Με το να παρακάμπτετε το ντους μετά την προπόνησή σας θα σας κάνει το λιγότερο δημοφιλές πρόσωπο κατά πάσα πιθανότητα. Αλλά υπάρχει ένας άλλος βασικότερος λόγος για να μην παραλείπετε το ντους μετά την άσκηση σας. Αφήνοντας τον ιδρώτα να καθίσει στο δέρμα σας ενθαρρύνετε την ανάπτυξη των βακτηρίων, που μπορεί να σας προκαλέσουν εξανθήματα.

Πίνετε αλκοόλ. Δυστυχώς η κατανάλωση αλκοόλ αμέσως μετά από την γυμναστική επιβραδύνει την αποκατάσταση των μυών, αφυδατώνει το σώμα σας και αυξάνει τον κίνδυνο θρόμβων του αίματος. Είναι καλύτερο να πίνετε νερό για τουλάχιστον 30 λεπτά αργότερα από το τέλος της γυμναστικής σας.

Δεν κοιμάστε. Ο ύπνος είναι απαραίτητος για το σώμα σας για να ανακάμψετε μετά από μια έντονη προπόνηση και αυτό γιατί την ώρα του ύπνου το σώμα σας χτίζει τους μυς που δουλέψατε με τις ασκήσεις στο γυμναστήριο.

Πηγή : http://www.freebody.gr/