Επίπεδη κοιλιά με αυτές τις 5 τροφές. Και όμως θα την «έχεις»

Επίπεδη κοιλιά με αυτές τις 5 τροφές. Και όμως θα την «έχεις»

by -

Επίπεδη κοιλιά με αυτές τις 5 τροφές. Και όμως θα την «έχεις»

Το καλοκαίρι έχει φέρει μαζί του τα crop tops, τα μπικίνι και γενικώς τις αέρινες εμφανίσεις. Το σώμα σου μαυρίζει και μεταξύ μας νιώθεις και λίγο πιο σέξι από ότι το χειμώνα. Έχεις διάθεση για πιο hot εμφανίσεις αλλά σε ενοχλεί η λίγο φουσκωμένη σου κοιλίτσα. No worries!

Δες πώς θα καταφέρεις να διώξεις του φούσκωμα με αυτές τις 5 τροφές και να αποκτήσεις επίπεδη κοιλιά. Αν τις συνδυάσεις και με γυμναστική, τότε να ξέρεις ότι το αποτέλεσμα θα σε κάνει να τρίβεις τα μάτια σου.

Δοκίμασε τις και δε θα βγεις χαμένη:

  1. Ελαιόλαδο: Παράγεται στη χώρα μας και πρέπει να είμαστε αρκετά υπερήφανοι για αυτό. Δε χρειάζεται να κάνεις τις ντομάτες της χωριάτικης σαλάτας να κολυμπούν μέσα στο λάδι, απλά να θυμάσαι να ρίχνεις μερικές σταγόνες σε κάθε φαγητό που μαγειρεύεις.
  2. Αγγούρι: Να ξέρεις πως οι περισσότερες δίαιτες έχουν μέσα τη λέξη αγγούρι. Διώχνει το φούσκωμα και ταυτόχρονα λόγω του νερού που περιέχει θα καταφέρεις να διώξεις πιο γρήγορα και αναίμακτα τις τοξίνες.
  3. Αβοκάντο: Το αβοκάντο έχει ένα μυστικό χαρακτηριστικό που ίσως σου έχει ξεφύγει ως τώρα. Εκτός του ότι ο οργανισμός μπορεί και το καίει αρκετά γρήγορα, έχει την ικανότητα να δημιουργεί ,κατά την κατανάλωσή του, ένα αίσθημα πληρότητας. Ναι καλά κατάλαβες, δε θα πεινάς ξανά μετά από μία ώρα.
  4. Μαύρη σοκολάτα: Ναι, ξεκίνησες ήδη να χοροπηδάς από τη χαρά σου. Ένα κομματάκι μαύρης σοκολάτας θα σου δώσει και την ενέργεια που σου λείπει και θα σε βοηθήσει να πετύχεις το στόχο σου. Γιουύπι!
  5. Δημητριακά ολικής αλέσεως: Οι επιστήμονες έχουν μιλήσει και καλό θα ήταν να τους ακούσεις. Προσπάθησε μέσα στην ημέρα να καταναλώνεις έστω και μία μικρή ποσότητα δημητριακών ολικής αλέσεως και δες το φούσκωμα να βγάζει… φτερά.