Διάκριση για Ολυμπιακό στο μάρκετινγκ

Δε σταματούν στις τέσσερις γραμμές του παρκέ οι διακρίσεις για τον μπασκετικό Ολυμπιακό! Οι ερυθρόλευκοι ολοκλήρωσαν μια εξαιρετική χρονιά κατακτώντας το πρωτάθλημα Ελλάδος και φτάνοντας μέχρι τον τελικό της Ευρωλίγκα, παρά το άσχημο ξεκίνημα και την αλλαγή προπονητή στην αρχή της σεζόν.

red-euroleague-1024x576

Ο Θρύλος λοιπόν έχει πρωτεύσει και στο μάρκετινγκ και μπορεί να ξεχωρίσει και στο Devotion Marketing Awards, το οποίο βραβεύει στην ουσία τις ομάδες για το πόσο καλά προωθούνται μέσω αυτού του τομέα.

Πέραν του Ολυμπιακού, στην τελική τριάδα έχουν προκριθεί και η Βαλένθια με την Άλμπα Βερολίνου, με τα αποτελέσματα και την τελική ψηφοφορία να γίνεται στις 9 Ιουλίου.

Έξι ήταν οι φιναλίστ, με τον Ολυμπιακό, τους Ισπανούς και τους Γερμανούς να προκρίνονται και τους Παναθηναϊκό, Ζαλγκίρις Κάουνας και Ερυθρό Αστέρα να μένουν εκτός.