7 πράγματα που δεν πρέπει να κάνεις μόλις ξυπνάς το πρωί

7 πράγματα που δεν πρέπει να κάνεις μόλις ξυπνάς το πρωί

by -

7 πράγματα που δεν πρέπει να κάνεις μόλις ξυπνάς το πρωί!

Αν ξυπνάς νωθρή, χωρίς ενέργεια και όρεξη για την ημέρα που έχεις μπροστά σου, παρόλο που έχεις κοιμηθεί τις απαραίτητες για τον οργανισμό σου 7-8 ώρες, τότε κάτι κάνεις λάθος.

wakeup-out

Ίσως όχι μόνο κάτι, αφού μπορεί ολόκληρη η ρουτίνα σου μόλις ξυπνήσεις να μη σε αφήνει να δημιουργήσεις θετική διάθεση για την ημέρα που ακολουθεί.

Δες παρακάτω όσα δεν πρέπει να κάνεις μόλις ξυπνάς το πρωί.

1. Μην πατάς το snooze

Με το να πατάς την “αναβολή” όταν χτυπάει το ξυπνητήρι σου και να ξαναπέφτεις για ύπνο, μπαίνεις σε έναν κύκλο ύπνου τον οποίο δε θα ολοκληρώσεις ποτέ. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να ξυπνάς κουρασμένη και χωρίς διάθεση.

2. Μην μένεις κουλουριασμένη στο κρεβάτι

Όταν ξυπνάς, τέντωσε τα πόδια και τα χέρια σου ενώ είσαι ακόμα ξαπλωμένη. Όσο περισσότερο τεντώνεσαι, τόσο πιο χαρούμενη και γεμάτη αυτοπεποίθηση θα είσαι μέσα στη μέρα. Όσοι ξυπνούν και κουλουριάζονται σαν γατιά είναι συνήθως πιο στρεσαρισμένοι και νυστάζουν μέσα στη μέρα.

3. Μην τσεκάρεις τα e-mails σου

Το να βλέπεις το κινητό, τα mails και τις ειδοποιήσεις σου στο facebook με το που ανοίγεις τα μάτια σου το πρωί, σε αποσπά από τα πράγματα που πρέπει όντως να κάνεις. Επικεντρώσου στις πιο παραγωγικές πράξεις, αντί να σκρολάρεις χωρίς λόγο στα εισερχόμενά σου.

4. Μην αφήνεις άστρωτο το κρεβάτι σου

Αν και ακούγεται περίεργο, το να φεύγεις και να έχεις στρώσει το κρεβάτι σου, συνδέεται με τα αυξημένα επίπεδα παραγωγικότητας μέσα στην υπόλοιπη μέρα. Επίσης, ξεκινώντας με αυτή την καλή συνήθεια τη μέρα σου, θέτεις τις βάσεις για να ακολουθήσουν κι άλλες καλές συνήθειες.

5. Μην πίνεις καφέ

Αν είσαι από τους ανθρώπους που πίνουν μια κούπα καφέ για να ανοίξει το μάτι τους, πρέπει να το ξανασκεφτείς. Μεταξύ 8 και 9 το πρωί, το σώμα μας παράγει μεγάλες ποσότητες κορτιζόλης, η οποία είναι μια ορμόνη που ρυθμίζει την ενέργειά μας. Αν πιεις καφέ πριν τις 9:30 το πρωί, το σώμα σου θα μειώσει την παραγωγή κορτιζόλης και θα έχεις λιγότερη ενέργεια.

6. Μην ξυπνάς στο σκοτάδι

Το εσωτερικό ρολόι του οργανισμού μας είναι ευαίσθητο στο φως και το σκοτάδι. Αν ξυπνήσεις και ο φωτισμός είναι χαμηλός, ο εγκέφαλός σου μπορεί να μπερδευτεί και να νυστάζεις περισσότερο. Άνοιξε τις κουρτίνες ή άναψε ένα δυνατό φως.

7. Μην καταναλώνεις το πρωί όλη σου την ενέργεια

Σύμφωνα με τους επιστήμονες, η δύναμη της θέλησής σου είναι περιορισμένη κι αν την ξοδέψεις κάνοντας μικροπράγματα το πρωί, θα έχεις λιγότερη ενέργεια κατά τη διάρκεια της μέρας. Επικεντρώσου στο να ετοιμαστείς και φτιάξε μια ρουτίνα που σου επιτρέπει να τα κάνεις όλα “αυτόματα”, ώστε μα κρατήσεις την ενέργειά σου για το υπόλοιπο της ημέρας.

Διαβάστε ακόμα στο Ladylike