5 ροφήματα που χαλαρώνουν πριν τον ύπνο και βοηθούν στο αδυνάτισμα!

5 ροφήματα που χαλαρώνουν πριν τον ύπνο και βοηθούν στο αδυνάτισμα!

5 ροφήματα που χαλαρώνουν πριν τον ύπνο και βοηθούν στο αδυνάτισμα!

Τα συστατικά τους ηρεμούν το νευρικό σύστημα και άρα σε χαλαρώνουν, οπότε συστήνονται ανεπιφύλακτα πριν τον ύπνο. Παράλληλα, συμβάλλουν στην προσπάθεια να διατηρήσεις ή να χάσεις βάρος, είτε αυξάνοντας τον μεταβολισμό σου, είτε κοντράροντας το λίπος. Ποια είναι;

Γάλα

Όχι απαραίτητα ζεστό, αλλά και κρύο, το γαλατάκι κάνει δουλίτσα γιατί έχει τρυπτοφάνη, το αμυνοξύ που αποτελεί πρόδρομο ουσία της σεροτονίνης, η οποία συμβάλλει στη βελτίωση του ύπνου. Παρόμοια δράση έχει το ασβέστιο, ενώ πολύτιμη για την τροφή των μυών είναι η καζεΐνη, η οποία επίσης βοηθά στην αντιμετώπιση του στρες.

Λουίζα με φασκόμηλο

Βράζεις νερό και ρίχνεις μέσα ένα φακελάκι λουίζα, ένα φασκόμηλο. Θα κοιμηθείς σαν πουλάκι, ενώ ταυτόχρονα θα έχεις βοηθήσει τον οργανισμό σου να χάσει λίπος. Τα 2 αυτά βότανα σε συνδυασμό κάνουν θαύματα. Κατανάλωσε 2-3 φλιτζάνια την ημέρα.

Χαμομήλι

Άλλο ένα μαγικό βοτάνι που ξεπρήζει την κοιλιά και χαλαρώνει να πνεύματα χάρη στις ηρεμιστικές του ιδιότητες.

Κεφίρ

Οι έρευνες έχουν επιδείξει πως το κεφίρ προσφέρει μακροζωία και βελτίωση του ύπνου. Παράλληλα τα βακτήρια για τα οποία φημίζεται κάνουν καλό στο έντερο, αποτρέποντας την εμφάνιση δυσκολιότητας και μειώνοντας το φούσκωμα.

Χυμός σταφύλι

Χυμό πριν τον ύπνο; Όχι πολύ συνηθισμένο, σωστά. Ωστόσο, δεν κάνει κακό αφού το σταφύλι δεν είναι από εκείνα που ανεβάζουν την πίεση. Το κρασάκι δεν σε χαλαρώνει; Ε, τι έχει το κρασάκι; Σταφύλι δεν έχει; Εδώ το δεδομένο είναι πως το αντιοξειδωτικό των σταφυλιών που λέγεται ρεσβερατρόλη έχει την ιδιότητα να μετατρέπει το γνωστό “κακό” λευκό λίπος σε “καλό” καστανό.

Διαβάστε ακόμα στο Ladylike